6.11.2013

9 FASHION WEEK POLAND - OUTFITS

Poniżej możecie zobaczyć jak byłam ubrana podczas dziewiątej edycji Fashion Week Poland - a konkretnie w czwartek, piątek i niedzielę :) Zdjęcia z soboty wyszły na tyle fajnie, że postanowiłam, że zmontuję z nich oddzielny post. A tymczasem - jak Wam się podobają moje outfity? Tym razem postawiłam na wygodę i prosty, miejski styl. Enjoy! :)



| koszule - H&M, sh | buty- zara | kapelusz - vintage | torba - diy |  






| płaszcz - stradivarius | buty - My Mum Made It | torba - diy | bluzka - h&m | spódniczka - h&m | naszyjnik - Margiela x h&m | 


| sweter - vintage | spódnica - zara | buty - zara | torba - diy | kapelusz - vintage |

ZDJĘCIA ZOSTAŁY WYKONANE SMARTFONEM SONY XPERIA Z1

15 komentarzy:

  1. gdzie ty takie perełki znajdujesz w second handach? :-O

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te buty! Jestem "pozytywnie zszokowana", ze tak to fajnie wszystko polaczylas ;) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawy, jedynie rażą mnie trochę białe buty i czarne rajstopy, poza tym wszystko jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie koszule w kratkę... a ja później chodzę po różnych sh i szukam jak nawiedzona ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie zestawy są mistrzowskie, z niecierpliwością czekam również na tą osobną publikację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz w b&w, rewelacja <3 czekam na ten sobotni!

    OdpowiedzUsuń
  8. switny zestaw i sweterek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. perfekcyjnie!
    najbardziej zwróciło moją uwagę to ,że postawiłaś na wygodne, niewysokie buty :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jesteś przebrana, wszystko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 stylizacja strasznie mi się podoba!a mozesz zdradzić skad masz kurtkę z 1 stylizacji? :)

    OdpowiedzUsuń